flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Процедура закупівлі UA-2021-02-03-005358-c (Переговорна процедура).

Ідентифікатор закупівлі:  

UA-2021-02-03-005358-c (Переговорна процедура).

Назва предмета закупівлі: 

 Послуги централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки, а також послуги з супроводження програмного забезпечення, а саме: комп’ютерної програми «Діловодство спеціалізованого суду»), за кодом ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

 Правове регулювання відносин, пов'язаних із функціонуванням автоматизованої системи документообігу Господарського суду Івано-Франківської області, здійснюється Положенням, затвердженим Рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30, у тому числі відповідно до Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про інформацію», «Про доступ до судових рішень», «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах», «Про захист персональних даних» та «Про електронні довірчі послуги».        

Для функціонування автоматизованої системи документообігу в судах загальної юрисдикції Державним підприємством "Інформаційні судові системи" впроваджено заходи щодо забезпечення можливості використання автоматизованої системи документообігу суду у місцевих та апеляційних загальних судах, а саме: розроблена комп’ютерна програма "Діловодство спеціалізованого суду" (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 44023 видане 29.05.2012 Державною службою інтелектуальної власності України). Зазначена комп’ютерна програма встановлена у Господарському суді Івано-Франківської області. Дані обставини додатково підтверджуються висновком комплексного експертного дослідження Науково-дослідного інституту інтелектуальної власності Національної академії правничих наук України від «02» червня 2020 року.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника у отриманні послуг з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки, що включають в себе: технічний супровід та підтримку працездатності автоматизованої системи в цілому згідно з вимогами ЄСІС, виконання інших функції відповідно до розпоряджень ДСА України та взятих на себе договірних зобов'язань сервіс обміну обліково-інформаційними картками, електронними документами суду з центральною базою даних автоматизованої системи документообігу суду у відповідності до протоколів обміну, затверджених адміністратором автоматизованої системи.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення: 

Відповідно до статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі" планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Фінансування видатків щодо зазначеної закупівлі здійснюватиметься відповідно до вимог бюджетного законодавства, а саме з урахуванням затвердженного розпису бюджетних асигнувань, кошторису, тобто відповідно до передбачених видатків на закупівлю послуг, що є предметом цієї закупівлі за КЕКВ 2240.

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі:  165411 грн 36 коп. (з ПДВ).за рахунок коштів Державного бюджету України.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 

Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).

Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Частиною першою статті 40 Закону передбачено, що замовник проводить переговори щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з учасниками процедури закупівлі.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом отримання комерційної (цінової) пропозиції від учасника, шляхом проведення з ним переговорів та узгодження ціни відповідно до статті 40 Закону