flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Процедура закупівлі UA-2024-12-18-012752-a (здійснення закупівлі згідно з підпунктом 5 пункту 13 Особливостей).

Ідентифікатор закупівлі:  

UA-2024-12-18-012752-a  (здійснення закупівлі згідно з підпунктом 5 пункту 13 Особливостей ).

Назва предмета закупівлі: 

ДК 021:2015 (CPV) : 22410000-7 Марки (Знаки поштової оплати (марки))

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з урахуванням діючих державних стандартів якості, яким повинен відповідати відповідний вид товару.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення: 

закупівля проводиться з урахуванням кошторису на 2024 рік, фактичних залишків маркованої продукції, номінальної вартості поштових марок, встановленої АТ «Укрпошта» з урахуванням «Граничних тарифів на універсальні послуги поштового зв’язку», затверджених рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 02.11.2021 № 413.

З метою забезпечення безперебійної роботи Господарського суду Івано-Франківської області в частині пересилання поштової кореспонденції здійснюється закупівля знаків поштової оплати (літерних поштових марок).

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі:  250 000 грн. без ПДВ за рахунок коштів Державного бюджету України.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до номінальної вартості літерних поштових марок визначених Граничними тарифами на універсальні послуги поштового зв’язку, затвердженими  рішенням НКРЗІ.