flag Судова влада України

Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

Порядок подання, приймання звернень громадян

Звернення можуть подаватись в усній, письмовій, електронній формах на вибір заявника:

 

- електронною поштою на адресу: inbox@if.arbitr.gov.ua    >>>Форма електронного звернення;

- поштою на адресу: вул. Шевченка, 16, м. Івано-Франківськ, 76018;

- безпосередньо передати в канцелярію суду (вул. Шевченка, 16, м. Івано-Франківськ, 76018, перший поверх, каб. № 1 корпус А ) >>>Розклад роботи суду;

- за телефонами: тел./факс 0342 55-94-88 (канцелярія), 0342 55-31-36 (“гаряча лінія”), 0342 53-37-62 (приймальня голови, заступника голови суду);

- під час особистого прийому громадян керівництвом суду (вул. Шевченка, 16, м. Івано-Франківськ, 76018)   >>> Графік прийому громадян.

 Записатись на прийом до керівництва суду можна за телефонами: 

- 0342 55-31-36 (“гаряча лінія”);

- 0342 53-37-62 (приймальня голови, заступника голови суду);

- або безпосередньо в приймальні голови суду (вул. Шевченка, 16, м. Івано-Франківськ, 76018, каб. № 20, 2-поверх, корпус "А").

  

Для подання звернень можна скористатись розміщеними нижче формами:

Суд звертає увагу громадян, що користуються електронною формою звернення, на наступне.

Право на листування з судами електронною поштою забезпечено Законом України «Про доступ до публічної інформації» та Законом України «Про звернення громадян» виключно в частині звернення із запитами на отримання публічної інформації та зверненнями (пропозиціями, заявами, скаргами), на які не поширюється дія процесуального законодавства України.

Будь-які звернення (заяви, клопотання) по конкретних судових справах, які надіслані до суду шляхом заповнення електронної форми звернення громадян, не є підставою для розгляду відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

Водночас звертаємо увагу, що електронна форма звернення громадян не передбачає можливості визнання належно оформленим електронного звернення до суду в порядку діючого процесуального законодавства України та за цією формою не надає особі права на процесуальний розгляд даного звернення.

>>> Форма електронного звернення громадян

 

ЗРАЗОК ЗВЕРНЕННЯ (формат DOC)

ЗРАЗОК ЗВЕРНЕННЯ (формат PDF)

 

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

 

Органи державної влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян, посадові особи розглядають звернення громадян, не стягуючи плати.