flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Процедура закупівлі UA-2023-05-08-005969-a (Звіт про договір про закупівлю).

Ідентифікатор закупівлі:  

UA-2023-05-08-005969-a (Звіт про договір про закупівлю).

Назва предмета закупівлі: 

Поштові марки, за кодом 22410000-7 Марки за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з урахуванням діючих державних стандартів якості, яким повинен відповідати відповідний вид товару.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення: 

закупівля проводиться з урахуванням кошторису на 2023 рік, фактичних залишків маркованої продукції, номінальної вартості поштових марок, встановленої АТ «Укрпошта» з урахуванням запроваджених з 01 січня 2022 р. «Граничних тарифів на універсальні послуги поштового зв’язку», затверджених рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 02.11.2021 № 413.

З метою забезпечення безперебійної роботи Господарського суду Івано-Франківської області в частині пересилання поштової кореспонденції здійснюється закупівля знаків поштової оплати (літерних поштових марок) наступних номіналів:

Поштова марка "H" у кількості 6930 штук на суму 3465.00 грн

Поштова марка "F" у кількості 15147 штук на суму 348381.00 грн

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі:  351846.00 грн. без ПДВ за рахунок коштів Державного бюджету України.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до номінальної вартості літерних поштових марок визначених Граничними тарифами на універсальні послуги поштового зв’язку, затвердженими  рішенням НКРЗІ.